× Budafgivelse er afsluttet for dette produkt.
Aktiv

Modtageren som medproducent af Jørn Helder og Leif Pjetursson (red.)

Annoncebillede
Nuværende pris 35,00 kr. ( ) Ingen mindstepris
Dit maksumum bud er 0,00 kr.

kr.
Minimums bud 35,00 kr.
Eller
Eller
Tid tilbage 11 Dage, 21:30:19
Yah.dk vil byde trinvist op for dig indtil dit maksimum bud er nået. Dit maksimum bud er ikke synligt for andre brugere.
Dit bud er en kontrakt mellem dig og køber. Hvis du har det højeste bud vil du indgå en bindende aftale med sælger efter reglerne om salg på auktion.
Betalingsmuligheder
Betalingsinstruktioner
bank overførsel
Detaljer
Auktionsnr. 245283253
Slutdato
Startdato
Beskrivelse

En ny kommunikationsforståelse er brudt igennem i løbet af 90'erne. I dag er det markedet og modtageren, der sætter dagsordenen. Den gamle opfattelse af kommunikation, hvor det var afsenderen, der ensidigt styrede kommunikationen, er en saga blot.

Moderne kommunikation er centrifugal og nærmest ustyrlig. Men selv om al mening bliver skabt i uafsluttede kommunikationskredsløb, så er det afsenderen, der har det første udspil og som har ansvaret for at drive kommunikationen i den retning, som virksomheden ønsker at bevæge sig.

I denne bog har en række praktikere og teoretikere samlet, indfanget og fastholdt mangfoldigheden og udviklingen i moderne virksomhedskommunikation.

Ledelseskommunikation, forandringskommunikation, nye regnskaber, netværkskommunikation, presserelationer og elektronisk kommunikation er blot nogle af de mange emner, der bliver taget op.

Bogen er oprindelig skrevet ud fra ønsket om at have en lærebog i faget Virksomhedskommunikation på Handelshøjskolen. Men bogen har appel til en langt bredere kreds: informatører, markedsførere og ledere.

Forlag: Samfundslitteratur 2. udgave, 2. oplag 2006

Der er ingen spørgsmål til denne auktion